לפרטים בעניין שעות הפעילות במכוני השמיעה
דברו איתנו בטלפון : 9989* או בוואטסאפ להתכתבות שמספרו: 054-882-4056.
חדש! amplifon online
מדטכניקה אורתופון מציגה: מהפיכת השירות בתחום מכשירי השמיעה
להישאר בקשר קרוב ולתמוך במטופלים- גם מרחוק.
amplifon online תמיכה אישית בקצות אצבעותיכם
• קל לשימוש ולתמיכה בתרגול היומיומי של המטופלים.
• מציעים למטופלים טיפול ושירות מקוונים, אישיים ומשופרים.
בעידן בו טכנולוגיה מתקדמת תופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו ושירותי טלרפואה נוכחים יותר ויותר בליווי מטופלים, אנו מציעים לכם את amplifon online (אמפליפון אונליין) - שירות טלאודיולוגיה ייחודי המשפר באופן משמעותי את איכות החיים של משתמשי מכשירי שמיעה רבים.
amplifon online מאפשר לכם להישאר קרוב לקלינאי התקשורת ולקבל סיוע, גם מרחוק. הכל במקום אחד לנוחות רבה יותר ולשימוש פשוט יותר.
תוכלו לבחור אם לקבוע תור, להגיע למכון השמיעה ולקבל כרגיל טיפול וליווי אישי ומקצועי או לקבל את אותו שירות אישי ומקצועי גם מרחוק.
פשוט יותר ונוח יותר לכולם- סביבה אחת נוחה לכל צרכי המשתמש. משתלב בצורה חלקה בתהליך ההתאמה שלכם, מקל עליכם לקבל תמיכה מהירה בעת הצורך ולהישאר אתכם בקשר גם מרחוק. התוצאה היא תהליך התאמה מהיר יותר ומדויק יותר - ועליה ברמת שביעות הרצון ממכשירי השמיעה שלכם.
אלגנטיות וקידמה טכנולוגית- אין ספק כי השימוש במכשירי שמיעה מתקדמים מסייע למי שאיכות שמיעתם ירדה עם השנים, לתקשר בקלות עם הסביבה ולנהל חיי חברה ומשפחה פעילים גם בסביבות אקוסטיות מאתגרות. מכשירי השמיעה המתקדמים אלגנטיים, עדינים ונראים כגאדג'ט אופנתי ועדכני. לדגמים רבים של מכשירי שמיעה מטען נייד שניתן לשאת בכיס הבגד או בתיק קטן (ללא צורך בהחלפת סוללות) וישנם גם מכשירי שמיעה קטנטנים הנכנסים לתעלת האוזן, שלמרות שאינם נראים מבחוץ הם פועלים בטכנולוגיה מתקדמת ומאפשרים שמיעה איכותית. הטכנולוגיות המתקדמות הללו בתחום השמיעה מאפשרות להציע לכם קפיצת מדרגה נוספת באיכות החיים עם אפשרות לקבלת טיפול ושירות מרחוק.
פתרון בעיות מרחוק, בכל מקום בו נמצאים
לא תמיד קל לפנות זמן לפגישות פנים אל פנים עם הקלינאי המטפל שלכם.
לכן יש נושאים ש- amplifon onlineמאפשר לכם לפתור ללא צורך לבקר במכון השמיעה שלכם– מעכשיו ניתן לסייע ולכוון את מכשירי השמיעה גם מרחוק.
יש לכם אפשרות לתאם פגישה אונליין בה קלינאי התקשורת שלכם יוכלו להתחבר אליכם מרחוק, לפתור תקלות, להתאים את ההגדרות ולכוון את מכשירי השמיעה- ממש כמו במכון השמיעה בפגישה אישית.
• Chat (צ'אט)- הודעת טקסט, שיחת טלפון, שיחת וידאו, מאפשר לכם לתקשר אונליין עם קלינאי התקשורת שלנו (אפשרות לשליחת הודעות ובקשות לתמיכה בכל שעה ומכל מקום).
• דירוגים יומיים של שביעות רצון- בעת תקופת הניסיון עם מכשירי השמיעה, ניתן לבצע מעקב פשוט ויומיומי אחר שביעות רצונכם בנוגע לחוויית השמיעה. תקבלו תזכורת יומית להשאיר דירוג שביעות רצון, וכך קלינאית התקשורת יכולה ללמוד באופן שוטף על הצרכים השמיעתיים שלכם, הערות ואת זמן חבישת המכשיר, כך שניתן להתערב ולסייע לכם מיידית וללוות אתכם במסע מוצלח לשמיעה טובה יותר.
• אבחון תקלות, ליווי וכוונון מרחוק אונליין- יש דברים שלא צריך להגיע למכון השמיעה בשבילם. ניתן לקבוע פגישה אונליין עם קלינאית התקשורת המטפלת בכם אשר תיתן מענה מרחוק- תדריך אתכם, תכוונן את המכשירים ותענה לשאלות.
• שפרו את חוויית השמיעה- עם amplifon online ניתן ללמוד על מכשירי השמיעה ולתרגל את השימוש בהם בממשקים אינטראקטיביים נוחים, בסיטואציות שונות ובקצב המתאים לכם.