תקנון


תקנון מועדון הלקוחות amplifonFRIENDS

ינואר 2025
 

מבוא

חברת מדטכניקה אורתופון בע"מ (להלן: "החברה" או "מדטכניקה אורתופון"), הינה רשת מכוני השמיעה מהוותיקות ומהמובילות בארץ בתחום שיקום השמיעה והתאמת מכשירי שמיעה.  (להלן מכשיר / מכשירים/ מכשירי שמיעה)
החברה מספקת טיפול על ידי צוות מנוסה של קלינאי תקשורת מורשים, ומעמידה לרשות לקוחותיה מערך מתקדם בתחום האלקטרוניקה והאוטופלסטיקה.
מתוך הרצון להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו, הוקם מועדון הלקוחותAmplifon friends (להלן: "מועדון" או "מועדון החברים"). 
חברות במועדון מאפשרת ליהנות מהטבות ומבצעים ייחודיים בנוסף לאחריות מורחבת בגין אובדן ונזק מוחלט עבור מכשירי השמיעה שנרכשו במכוני החברה ו/או באמצעות נציגים מורשים והכל בתנאים המפורטים להלן (להלן: "מכשירי השמיעה המזכים").
תקנון זה נועד לפרט ולהסביר את תנאי החברות במועדון, אופן התנהלות המועדון ואת ההטבות הניתנות במסגרתו לחבריו.
הזכאות וקבלת ההטבות לחברי מועדון Amplifon Friends יהיו בהתאם ובכפוף לתנאים המפורטים בתקנון זה. חברות במועדון מותנית בתשלום דמי חבר ואישור חברות בתוקף (להלן: "חבר מועדון").
למעט אם צוין אחרת במפורש, כל המחירים המפורטים כוללים מע"מ.
התקנון מנוסח בלשון זכר אך פונה לכל המגדרים באופן שווה.
 
א. הטבות ייחודיות וכללי המועדון
1. אחריות מורחבת בגין נזק מוחלט או אבדן 
 
האחריות על פי סעיף זה הינה בכפוף לאמור להלן: המעבדה המרכזית של החברה תקבע האם הנזק למכשיר השמיעה המזכה הוא "נזק מוחלט" או שמכשיר השמיעה המזכה ניתן לתיקון. החלטת המעבדה היא ההחלטה הקובעת בעניין.
במקרה של אובדן או נזק מוחלט למכשיר השמיעה המזכה, חבר המועדון יהיה זכאי לרכוש מכשיר שמיעה חדש מאותו דגם בהשתתפות עצמית
על פי הפירוט כדלהלן:
* בסך 2160 ₪ , למכשיר.
* למכשירי שמיעה בהולכת עצם על סרט 4450 ש"ח למכשיר
* למכשירי שמיעה בהולכת עצם על מדבקה 8700 ש"ח למכשיר
* למכשירי שמיעה בהולכת עצם בידית משקפיים
   - 3000 ש"ח למכשיר שמיעה
   - 700 ש"ח למסגרת
   - 100 ש"ח לזרוע
1.1. במידה ולא קיים במלאי החברה מכשיר מדגם זהה למכשיר המזכה חבר המועדון יהיה זכאי לרכוש מכשיר בעל מאפיינים דומים מתוך המלאי הזמין באותה עת בחברה.
1.2. תקופת האחריות המורחבת תהיה למשך 12 חודשים ממועד תשלום דמי החבר למועדון 
1.3. יובהר כי האחריות המורחבת כוללת את מכשירי השמיעה המזכים בלבד ללא כל ציוד היקפי שאינו כלול במסמכי הרכישה המקוריים. 
1.4. במקרה של נזק מוחלט או אבדן של מטען המשמש למכשירי שמיעה נטענים, יהיה זכאי חבר המועדון לרכוש מטען חדש במחיר של 750 ₪ בלבד.
 
מובהר, כי האחריות המורחבת אינה בבחינת ביטוח (insurance) כמשמעותו בחוק חוזה הביטוח תשמ"א- 1981, ובהתאם, לא חלות עליה הוראות אלו, אלא הוראות תקנון זה. 
 
2. התייעצויות On-Line
2.1. התייעצות עם רופא א.א.ג / קלינאי תקשורת - חבר מועדון יוכל לפנות להתייעצות בתחום השמיעה עם רופא א.א.ג. מומחה או עם קלינאי תקשורת בכיר באמצעים וירטואליים. יודגש כי ערוץ זה נועד להתייעצות ראשונית בלבד ואינו מהווה תחליף לבדיקה על ידי רופא וכי החברה לא תישא בכל אחריות לכל מידע, ייעוץ או עצה בין בעל פה ובין בכתב אשר יתקבלו. 
2.2. התייעצות עם רופא א.א.ג במפגש פנים מול פנים - חבר המועדון יוכל להתייעץ עם רופא א.א.ג. מומחה בפגישה פנים מול פנים. הפגישות יערכו לאחר תיאום מראש ובעלות סמלית לחברי המועדון בסך של 100 ₪ לפגישה. יודגש כי החברה לא תישא בכל אחריות לכל מידע, ייעוץ או עצה בין בעל פה ובין בכתב אשר יתקבלו. 
 
3. הנחות, הטבות 
3.1. כיסוי  בינלאומי עבור תיקונים בחו"ל – חבר מועדון אשר שילם על תיקון של מכשירי השמיעה המזכים במעבדה מורשית ו/או במכון שמיעה מורשים בחו"ל יהא זכאי לשיפוי בגובה התשלום בניכוי השתתפות עצמית בסך 50$ ובכפוף לתנאים להלן:
3.1.1. השירות יינתן במדינות בהן קיימת נציגות של amplifon  ברחבי הגלובוס; במכוני שמיעה או במעבדות מורשות לתיקון מכשירי שמיעה
3.1.2. יש ליצור קשר בכתב עם מוקד השירות הארצי של החברה באמצעות וואטסאפ למוקד השירות הארצי בטלפון: 054-8824056 ו/או הדוא"ל: info@medor.co.il לקבלת פרטים/הפניה על מיקום מעבדה מורשית באזורו;
3.1.3. מובהר כי מוקד השירות הארצי אינו מוקד חירום ופועל בשעון ישראל בלבד; הזכאות להחזר תעשה כנגד חשבונית המפרטת את התיקון וקבלה Invoice + receipt)) בלבד, באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק של חבר המועדון ובתוך 15 ימי עסקים.
3.1.4. סך ההשתתפות העצמית בשקלים ייקבע לפי שערו היציג של הדולר ביום ביצוע התשלום בפועל בגין התביעה.
 
3.2. הנחה ברכישת אביזרי עזר - חבר המועדון ייהנה מהנחה קבועה בשיעור של 10% ממחיר מחירון החברה ברכישת אביזרי עזר הנמכרים בסניפי החברה.
3.3. הנחה ברכישת סוללות - חבר המועדון ייהנה ממחירים מיוחדים ברכישת סוללות כפי שיפורסם מעת לעת במכוני השמיעה.  
3.4. הנחה ברכישת מטען נוסף - חבר מועדון ייהנה ממחירים מיוחדים ברכישת מטען למכשירי שמיעה נטענים אשר נרכשו מהחברה
3.5. 25% הנחה בתיקונים ועל חלקים מתכלים אשר אינם כלולים באחריות הבסיסית.
3.6. חברי המועדון זכאים ליהנות מהטבות ומבצעים נוספים אשר יפורסמו מעת לעת. כפל הטבות ומבצעים בכפוף לתנאים שיפורסמו.
 
4. פריסה ארצית
רשימת מכוני השמיעה והנציגים המורשים בארץ אצלם ניתן להצטרף למועדון זמינה במשרדי הנהלת החברה ומפורסמת גם באתר החברה. הרשימה כפופה לשינויים ותתעדכן מעת לעת.
 
5. ההצטרפות למועדון הלקוחות וחידוש החברות במועדון
הצטרפות למועדון החברים כחבר מועדון אפשרית בשני מסלולים: 
1.1. חברות מוגבלת: הצטרפות למועדון בחברות זמנית ומוגבלת אפשרית החל ממועד קבלת מכשירי השמיעה לתקופת הניסיון, ולמשך תקופת הניסיון בלבד בתשלום של דמי חברות בסך 100 ₪, חתימה על טופס בקשת הצטרפות למועדון ואישור החברה ("חברות מוגבלת").
1. חברות מלאה: הצטרפות למועדון החברים בחברות מלאה אפשרית בתום תקופת הניסיון, במעמד או לאחר רכישת מכשיר השמיעה בסניפי הרשת ובמכונים המורשים בתשלום דמי חבר בסך 330 ₪, חתימה על טופס בקשת הצטרפות למועדון ואישור החברה ("חברות מלאה").
2. הארכת "חברות מוגבלת" ל"חברות מלאה" תעשה בתום תקופת החברות המוגבלת, באישור החברה ובתשלום. בתום תקופת הניסיון חבר שיבחר להמשיך את חברותו במועדון, ישלים  את ההפרש לסכום דמי החבר המלאים לשנה הראשונה.
2.1 טופס ההצטרפות מצורף לתקנון כנספח "ב" (להלן: "טופס הצטרפות") .
2.2 מבלי לגרוע מהאמור לעיל חבר מועדון, מוגבל או מלא, ייחשב אך ורק מי ששילם את דמי החבר המתאימים, תקופת החברות טרם פגה או פקעה ובמקרה של בקשת חברות מאוחרת בתנאי שמעבדת החברה אישרה את תקינות המכשיר והכל בכפוף לתנאים המפורטים בתקנון המלא.
2.3 חידוש החברות במועדון בתום השנה הראשונה ואילך בתנאי חברות מלאה יעשה בעבור תשלום דמי חבר בסך 280 ₪ בלבד לכל שנת חברות נוספת וחתימה על טופס חידוש חברות המצורף לתקנון כנספח "ג" (להלן: "טופס חידוש חברות"). 
 
6. סיום החברות במועדון
6.1. חברות במועדון תסתיים מיד בתום תקופת הזכאות לחברות, אלא אם חודשה החברות במועדון על פי התנאים הקבועים בתקנון.
6.2. חבר מועדון רשאי לסיים את חברותו במועדון בכל עת. סיום החברות במועדון יעשה באמצעות הודעה בכתב שתישלח למכון השמיעה המטפל או למשרדי הנהלת החברה לפי כתובתה כאמור בפרק ‏ד' וייכנס לתוקפו 5 ימי עסקים ממועד קבלת ההודעה במשרדי החברה ("מועד סיום החברות").
6.3. ממועד סיום החברות במועדון תפקע זכאותו של החבר המבטל להטבות/ הנחות/ מבצעים וכיו"ב זכויות השמורות לחברי מועדון בלבד.
6.4. הנהלת החברה תהיה רשאית לסיים את חברותו של חבר מועדון ולהפקיע ממנו כל זכות הנובעת מחברותו בכל מקרה שחבר המועדון פעל באופן בלתי חוקי ו/או בזדון, מרמה, בניגוד להוראות תקנון זה.
6.5. לא יינתן כל החזר כספי של דמי החבר במקרה של ביטול חברות במהלך תקופת החברות.
6.6. השבת דמי החבר במידה ותאושר על ידי החברה תתאפשר רק אם חבר המועדון עומד בתנאים הבאים במצטבר: (1) חבר המועדון שילם על חברותו במועדון (2) חבר המועדון השיב כל הטבה/מתנה שקיבל במסגרת הצטרפותו/חידוש חברותו במועדון (3) חבר המועדון לא ניצל את זכאותו כאמור בפרק ב' לעיל.
 
7. הפסקת פעילות המועדון
החברה רשאית להאריך ו/או להפסיק את פעילות המועדון בכל עת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ובכל דרך שהחברה תמצא לנכון.
 
8. שינוים ועדכונים
8.1. החברה רשאית שלא לאשר הצטרפות למועדון ו/או לא לאשר חידוש חברות במועדון, על פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי שתהיה מחויבת לנמק סירובה כאמור.
8.2. החברה רשאית לשנות את הוראות תקנון זה, על כל סעיפיו, לרבות שינוי תנאי הזכאות להצטרפות למועדון, תקפות החברות בו, הכול כפי שהחברה תמצא לנכון ועל פי שיקול דעתה הבלעדי. מבלי לגרוע מהאמור לעיל החברה רשאית לשנות ו/או להפסיק ו/או להחליף כל מבצע ו/או הטבה לחברי המועדון. 
8.3. החברה רשאית לשנות את גובה דמי החבר בכל עת ולפי שיקול דעתה הבלעדי, ובלבד שהחלטה כזו לא תחול רטרואקטיבית.
8.4. לחברי המועדון לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או זכות תביעה בגין כל שינוי שיעשה כאמור לעיל. 
 
9. אחריות ופיצויים
האחריות על נכונות פרטי חבר המועדון ועדכון הפרטים במידת הצורך, הינה של חבר המועדון בלבד. לא תישמע מצד חבר מועדון כל טענה בגין נזק שיגרם לו כתוצאה מטעות במילוי הטפסים או אי-עדכון שלהם.
 
 
ב. מדיניות פרטיות
1. הנתונים האישיים אותם ימסור חבר המועדון בטופס ההצטרפות או בטופס חידוש חברות, ישמרו במאגר המידע של החברה שמספרו 700061573 וישמשו את החברה אך ורק לצורך פעילות החברה בלבד ובהתאם להוראות כל דין. 
2. בהתאם לחוק התקשורת (בזק ושירותים) התשמ"ב-1982, חתימת חבר המועדון על טופס ההצטרפות מהווה הסכמה מטעמו לקבלת חומר פרסומי מהחברה ו/או מי מטעמה באמצעי התקשורת השונים.
3. יובהר, כי בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א 1981, חתימת חבר המועדון על טופס ההצטרפות מהווה הסכמה מפורשת מטעמו לקבלת חומר פרסומי ושיווקי מהחברה ו/או מי מטעמה באמצעי התקשורת השונים וזאת כל עוד לא הודיע לחברה בכתב על רצונו להיגרע מהמאגר.
4. חתימת חבר המועדון על טופס הצטרפות או טופס חידוש חברות, מהווה הסכמה מפורשת להכללת פרטי חבר המועדון במאגר המידע של החברה, ולשימוש החברה לצורך הצעה של הטבות ומוצרים מעת לעת (לרבות בדרך של דיוור ישיר בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א 1981).
 
ג. שונות
1. למעט אם צוין מפורשות אין כפל הנחות ו/או כפל מבצעים ו/או כפל הטבות.
2. החברות במועדון הינה ליחידים בלבד ואינה מיועדת לתאגידים.
3. החברות במועדון אישית ואינה ניתנת להעברה/ מכירה/ המחאת זכויות או כל דיספוזיציה אחרת.
4. באחריות חבר המועדון לעדכן את פרטיו בחברה 
5. הסכמה לכל הוראות תקנון זה מהווה במפורש תנאי להצטרפות למועדון, וכל חבר מועדון ייחשב כמי שקרא והסכים להוראות תקנון זה במלואם ללא כל סייג.
6. החברה הינה הסמכות הבלעדית לפרשנות הוראות תקנון זה.
7. בכל מקרה בו יתבע חבר מועדון את החברה בכל הנוגע להוראות תקנון זה - יראו בתובע כמי שביקש לסיים את חברותו במועדון באופן מיידי.  
 
ד. יצירת קשר
1. מוקד שירות לקוחות 9989* 
2. או בכתב באמצעות וואטסאפ להתכתבות בלבד:054-8824056
3. אתר האינטרנט של החברה: www.medor.co.il  
4. כתובת משרדי ההנהלה למשלוח דואר: רחוב מיטב 6 (בנין נטע B), תל אביב מיקוד 6789807. 
יובהר כי אין קבלת קהל במשרדי הנהלת החברה, קבלת קהל מתקיימת במכוני השמיעה בלבד.
5. במכון השמיעה המטפל
 
לקבלת ייעוץ מקצועי ע"י קלינאי תקשורת מוסמך
חינם וללא התחייבות

מדטכניקה אורתופון – מומחים לשמיעה!
כל פתרונות השמיעה תחת קורת גג אחת, מכשירי שמיעה, שתלי שמיעה ושבלול, נגישות שמע ועוד רבים אחרים.
מדטכניקה אורתופון הינה החברה היחידה שזכתה במכרזי כל 4 קופות החולים, משרד הביטחון ומשרד הבריאות- להתאמת מכשירי שמיעה לילדים ומבוגרים בכל הגילאים.